Fresa di diamante brasata sottovuoto a forma di fungo
Vantaghji
1. A forma unica di fungu furnisce una superficia di tagliu più larga per una rimozione di materiale più cuntrullata è precisa durante i travaglii di macinazione è di furmazione.
2. Questi schedari sò adatti per una varietà d'applicazioni, cumprese a scultura, l'incisione è a modellatura di materiali cum'è petra, vetru, ceramica è cumposti.
3. E particelle di diamante brasate à u vuotu nantu à a superficia di a bava furniscenu un'azione aggressiva di tagliu è di macinazione, aiutendu à a rimozione è a furmazione rapida di u materiale.
4. A brasatura à u vuotu crea un ligame forte trà e particelle di diamante è e bave, rendendu l'utensile assai resistente è di longa durata. Questu rende a lima adatta per applicazioni esigenti è usu à longu andà.
5. E bave in forma di fungu permettenu una modellatura è un'incisione più liscia è definita, furnendu una superficia di alta qualità adatta per disinni intricati è travaglii dettagliati.
6. U disignu in forma di fungu di a fresa di diamanti brasata à u vacuum pò dissipà efficacemente u calore, riduce u risicu di surriscaldamentu durante l'usu à longu andà è mantene l'efficienza di tagliu.
7. I limi di diamanti brasati à vuoto in forma di fungo sò generalmente cuncepiti per esse cumpatibili cù l'arnesi rotativi, ciò chì li rende facili da aduprà per una varietà di compiti.
8. U cuncepimentu di sti scalpelli aiuta à prevene l'intasamentu, assicurendu prestazioni stabili à longu andà è riducendu a necessità di pulizia o manutenzione frequente.