Fresa di diamante brasata sottovuoto cù forma di cilindru
Vantaghji
1. Sti schedari ponu esse aduprati in una varietà d'applicazioni, cumprese a macinazione, a furmazione è l'incisione nantu à una varietà di materiali cumpresi petra, vetru, ceramica è cumposti.
2. E particelle di diamante brasate à u vuotu nantu à a superficia di a bava furniscenu un'azione aggressiva di tagliu è di macinazione per una rapida rimozione è modellatura di u materiale.
3. A brasatura à u vacuum crea un ligame forte trà e particelle di diamante è e bave, risultendu in un strumentu assai durevule chì dura assai tempu.Questu rende u schedariu adattatu per applicazioni esigenti è usu à longu andà.
4. A fresa di diamanti brasata à vuoto hè cuncipita per dissipà efficacemente u calore, riducendu u risicu di surriscaldamentu durante l'usu à longu andà è mantenendu l'efficienza di taglio.
5. Queste frese producenu una finitura superficiale liscia, chì hè impurtante per l'applicazioni chì richiedenu una finitura di alta qualità, cum'è in a creazione di disinni cumplessi o a fase di finitura di un prughjettu.
6. I limi di diamanti cilindrici brasati à u vacuum sò generalmente cuncipiti per esse cumpatibili cù l'arnesi rotativi, ciò chì li rende faciuli d'utilizà per una varietà di compiti.
7. Precisione: A forma cilindrica di e frese permette una macinazione è una modellatura di precisione, rendendule adatte per travagli fini è intricati.
8. U cuncepimentu di sti scalpelli aiuta à prevene l'intasamentu, assicurendu prestazioni stabili à longu andà è riducendu a necessità di pulizia o manutenzione frequente.