Taglierina anulare TCT Rail con gambo a scanalatura a U

Materiale: punta di carburu di tungstenu

Diamitru: 14mm-36mm * 1mm

Slot à U

Prufundità di taglio: 25 mm o 50 mm

 


Detail di u produttu

taglia di taglio anulare

dettagli di taglio anulare tct

Features

1. Tungsten Carbide Tipped (TCT) Cutting Edge: U materiale TCT furnisce una durezza eccezziunale è una resistenza à l'usura, chì permettenu à u cutter anulare di tagliare in modu efficiente i materiali ferrovii duru cum'è i rails d'acciaio.

2. U-Slot Shank Design: U U-Slot Shank hè specificamente cuncepitu per l'usu in l'applicazioni di taglio di rail, chì furnisce una cunnessione sicura è stabile à a macchina di perforazione, minimizendu a vibrazione è rinfurzendu a precisione durante l'operazione di taglio.

3. U cutter annular hè ingegneria per risponde à i bisogni unichi di u mantenimentu è a custruzzione di a ferrovia, cumpresa a capacità di taglià i rails d'acciaio induritu cù efficienza è precisione.

4. Efficient Chip Evacuation

5. Riduzzione Chatter è Vibration

6. U cutter annular cù un stintu U-slot hè cuncepitu per esse cumpatibile cù e machini di taglio di rail specifichi, assicurendu una integrazione perfetta è un rendiment ottimali in l'applicazioni di mantenimentu è di custruzzione di ferrovia.

7. Longevità: U cutter anulare di ferrovia TCT cù un stintu in U-slot hè ingegneratu per a durabilità è a vita di l'uttellu allargata, chì furnisce una suluzione costu-efficace per l'operazioni di cutting rail.

8. Cutting Precision

Queste caratteristiche facenu cullettivamente u TCT Rail Annular Cutter cù stincu in U un strumentu affidabile è efficace per a manutenzione è a custruzzione di a ferrovia, chì offre capacità di taglio ad alta prestazione adattate à e esigenze uniche di l'applicazioni ferroviarie.

tipi di cutter anulare
applicazione di cutter anulare

DIAGRAMMA DI L'OPERAZIONI DI CAMPO

schema di funziunamentu di u cutter anulare

  • Previous:
  • Next:

  • taglia di taglio anulare

    dettagli di taglio anulare tct

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi