Scalpelli SDS: A Guida Definitiva per i Prufessiunali di a Custruzzione | [Shanghai Easydrill]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scalpello à martellu à scalatura 40CR cù gambu SDS max (4)

Perchè i scalpelli SDS? Vantaghji chjave
I scalpelli SDS sò cuncepiti per a cumpatibilità cù i martelli rotativi, furnendu precisione è putenza in ambienti esigenti. Eccu perchè sò indispensabili:

  1. Durabilità SuperioreFabbricati in acciaio al carburo di alta qualità, i nostri scalpelli SDS resistenu à l'usura, ancu in materiali abrasivi cum'è u béton è a petra.
  2. Efficienza MigliorataU sistema SDS assicura cambiamenti rapidi di punta è un trasferimentu ottimale di energia, riducendu i tempi di inattività.
  3. VersatilitàIdeale per travaglii di perforazione, cippatura è demolizione in i settori di a custruzzione, di a ristrutturazione è di l'estrazione mineraria.
  4. SicurezzaA riduzione di e vibrazioni minimizza a fatica di l'operatore, rinfurzendu a sicurezza in u situ di travagliu.

    Applicazioni di scalpelli SDS
    Da a rottura di u béton à a rimuzione di precisione di e piastrelle, i scalpelli SDS affrontanu diverse sfide:

    • DemolizioneScalpelli piatti per spaccà lastre o caccià muri.
    • PerforazionePunte SDS-Plus è SDS-Max per fori puliti in materiali duri.
    • RinnuvamentuScalpelli per piastrelle per travaglii delicati di superfici senza danni.Tendenze di l'industria: A crescente dumanda di strumenti SDS
      U mercatu mundiale di l'attrezzature di custruzzione hè previstu di cresce à un CAGR di 4,8% (2023-2030), guidatu da l'urbanizazione è u sviluppu di l'infrastrutture. I scalpelli SDS, cù a so efficienza è adattabilità, sò assai richiesti - a cullaburazione cù un fabricatore espertu vi assicura di stà à l'avanguardia.

Data di publicazione: 12 d'aprile di u 2025