Fresa à punta sferica HRC55 in carburo di tungsteno
Funziunalità
A fresa à punta sferica in carburo HRC55 hè cuncipita per a machinazione di materiali finu à 55 HRC (Rockwell C) è presenta una geometria à punta sferica adatta per applicazioni di contornatura è prufilatura. Alcune caratteristiche chjave di a fresa à punta sferica in carburo HRC55 includenu:
1. Materiale: Fattu di carburo di tungstenu solidu, cù alta durezza è resistenza à l'usura, adattatu per taglià materiali cù durezza finu à 55 HRC.
2. A geometria di a testa à sfera permette una prufilatura, un contornu è una machinazione 3D lisci è precisi, chì permettenu a creazione di superfici arrotondate o sculpite d'alta precisione.
3. Rivestimentu: Spessu rivestitu cù rivestimenti avanzati cum'è TiAlN o AlTiN per migliurà a resistenza à u calore, riduce l'attritu è migliurà a resistenza à l'usura, allungendu cusì a vita di l'utensile è migliurendu e prestazioni.
4. Rimozione di trucioli: U disignu di a scanalatura di rimozione di trucioli è a funzione di rimozione di trucioli sò stati ottimizzati per rimuovere efficacemente i trucioli durante u prucessu di taglio, impedisce l'accumulazione di trucioli è assicurà operazioni di trasfurmazione fluide.
5. Machinazione à alta velocità: Grazie à a cumbinazione di materiali in carburo è rivestimenti speciali, sò pussibuli operazioni di machinazione à alta velocità, migliurendu cusì a produttività è a finitura superficiale.
6. Precisione è Finitura di a Superficie: Cuncepitu per furnisce una finitura di a superficia di alta precisione è di alta qualità, ciò chì u rende adattatu per l'applicazioni induve a precisione è l'estetica di a superficia sò critiche.
7. Versatilità: Cuncipitu per esse cumpatibile cù una varietà di materiali, cumpresi l'acciaiu tempratu, l'acciaiu inox è altre leghe, chì furnisce versatilità in una varietà di applicazioni di machinazione.
MOSTRA DI PRODOTTI


