Lama di sega circulare diamantata cù segmenti di prutezzione

Arte di fabricazione à pressa calda

Tagliu umitu o seccu

Diametru: 4″-12″

Adattu per muratura, béton, asfaltu ecc.


Dettagli di u produttu

Applicazione

SPECIFICAZIONE

vantaghji

1. I segmenti di guardia aiutanu à prutege u filu di u diamante da l'usura, allungendu a vita di a lama. Questu hè particularmente beneficu per i travaglii di tagliu pesanti è i materiali esigenti.

2. I segmenti di guardia aiutanu à impedisce à a lama di bluccà si in u materiale chì hè tagliatu, prumove una operazione di tagliu più liscia è più efficiente. Questu si traduce in prestazioni di tagliu più consistenti è precise.

3. I segmenti di guardia sò cuncepiti per minimizà u risicu di contraccolpi o di inceppamentu di a lama, aumentendu cusì a sicurezza generale di l'utente durante i travaglii di taglio, cuntribuendu cusì à operazioni più sicure.

4. A cumbinazione di una lama di taglio di diamanti è una lama protettiva permette à a lama di taglià efficacemente una varietà di materiali, cumpresi u béton, l'asfaltu, a muratura è altri, dendu versatilità in diversi prughjetti di custruzzione è di rinnuvamentu.

5. Certi disinni di lame cù segmenti di guardia incorporanu caratteristiche chì aiutanu à un raffreddamentu efficiente è à u cuntrollu di a polvera, aiutendu à creà un ambiente di taglio più pulitu è ​​più frescu.

6. L'usu di segmenti di guardia pò aiutà à riduce a scheggiatura è e vibrazioni, risultendu in tagli più puliti è precisi, in particulare nantu à materiali cum'è u béton, a petra è u mattone.

7. Parechje lame di taglio tonde di diamanti cù segmenti di guardia sò cuncepite per esse cumpatibili cù una varietà di seghe è apparecchiature di taglio, furnendu flessibilità è facilità d'usu in una varietà di applicazioni di taglio.

Test di u produttu

Test di u produttu

SITU DI FABBRICA

pruduce

  • Precedente:
  • Dopu:

  • Lama di sega diamantata silenziosa Turbo Wave per l'applicazione di petra

    DIMENSIONI DI E LAMA DI SEGA

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu