Frese rotative in carburo di tungsteno a forma di sfera di tipu D
Vantaghji
Alcune caratteristiche di e frese sferiche in carburo di tungstenu di tipu D includenu:
1. E frese rotative in carburo di tungstenu sfericu in forma di D sò strumenti versatili chì ponu esse aduprati in una varietà di applicazioni cum'è a furmazione, a macinazione, a sbavatura è a finitura.
2. U carburo di tungstenu hè un materiale assai duru è durevule, chì rende queste lime rotative durevuli è resistenti à l'usura.
3. U disignu sfericu permette una rimuzione precisa è cuntrullata di u materiale, ciò chì u rende adattatu per travaglii cumplessi è dettagliati.
4. U tagliente affilatu cum'è una bava pò caccià efficacemente u materiale, risultendu in una finitura liscia è un tempu di trasfurmazione riduttu.
5. Queste lime rotative sò cumpatibili cù una varietà di materiali, cumpresi u metallu, a plastica, u legnu è i cumposti, ciò chì li rende adatti per l'usu in diverse industrie, cumprese l'automobile, l'aerospaziale è a fabricazione.
6. U carburo di tungstenu hà una alta resistenza à u calore, chì permette di aduprà a lima à alta velocità senza affettà e so prestazioni.
7. U disignu equilibratu di u cultellu rotativu aiuta à minimizà e vibrazioni durante l'operazione, migliurendu cusì u cuntrollu è u cunfortu di l'operatore.
8. E lime rotative in carburo sfericu di tipu D anu diverse opzioni di gambu per adattassi à diversi strumenti rotativi, rendenduli versatili è adattabili à diverse apparecchiature.