Punta di smerigliatura diamantata brasata a vuoto cù gambu M14

Grana fina di diamante

Affilatu è durevule

Macinazione liscia è rapida

Brasatu à vuoto


Dettagli di u produttu

Applicazione

Funziunalità

1. Utilizza un prucessu di brasatura à u vacuum per ligà fermamente e particelle di diamante à a superficia di una punta di trapano. Questa tecnica di fabricazione assicura un ligame forte è durevule trà e particelle di diamante è u sustratu, aumentendu cusì e prestazioni generali è a durata di vita di a punta di trapano.

2. U gambu M14 hè una dimensione di filettatura cumuna aduprata per muntà è fissà l'utensili di mola à l'utensili elettrici cum'è e smerigliatrici angulari. Stu disignu standard di gambu si attacca facilmente è in modu sicuru à una varietà di utensili elettrici, rendendu a testa di mola versatile è compatibile cù diverse apparecchiature.

3. A testa di smerigliatura di diamanti brasata à vuoto cù gambu M14 hè versatile è funziona nantu à una varietà di materiali, cumpresi petra, béton, marmaru, granitu è ​​altre superfici dure.

4. U prucessu di brasatura à u vacuum assicura una dissipazione efficiente di u calore durante u prucessu di macinazione, riducendu u risicu di surriscaldamentu è allargendu a vita di a testa di macinazione.

5. U rivestimentu di diamanti brasatu à u vuotu furnisce una alta cuncentrazione di particelle di diamanti per una prestazione di tagliu putente è rapida. Questu si traduce in una rimozione efficiente di u materiale è in una azzione di macinazione liscia.

6. A causa di u forte ligame trà e particelle di diamante è a matrice, a testa di macinazione di diamanti brasata à vuoto cù gambu M14 hà una durata di vita più longa cà l'arnesi di macinazione tradiziunali, riducendu a frequenza di sustituzione è di manutenzione.

Dettagli di u produttu

Punta di smerigliatura diamantata brasata a vuoto cù gambu M14 (5)
Punta di smerigliatura diamantata brasata a vuoto cù gambu M14 (9)

  • Precedente:
  • Dopu:

  • dettagliu di a mola di prufilu di diamanti di tipu ciotola (3)

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu