Fresa anulare TCT di 75 mm, 100 mm di prufundità di tagliu cù gambu Weldon
Funziunalità
I taglierini ad anelli TCT di 75 mm è 100 mm di prufundità di tagliu cù codoli Weldon offrenu una varietà di vantaghji per l'applicazioni di perforazione. Alcuni vantaghji chjave includenu:
1. U disignu di a fresa anulare rimuove u materiale solidu invece di tutta a circunferenza di u foru, permettendu una perforazione più rapida è più efficiente paragunata à i trapani elicoidali tradiziunali.
2. A punta TCT hà una durezza è una resistenza à l'usura elevate, chì ponu allargà a vita di l'utensile è mantene prestazioni consistenti durante a perforazione di materiali duri cum'è l'acciaiu, l'acciaiu inox è altre leghe.
3. U gambu di fissaggio laterale furnisce una cunnessione sicura è stabile cù a piattaforma di perforazione, riducendu e vibrazioni è assicurendu una perforazione precisa è accurata, in particulare in applicazioni pesanti.
4. E prufundità di tagliu di 75 mm è 100 mm rendenu queste frese ad anelli adatte per applicazioni chì richiedenu a perforazione di fori più profondi, offrendu versatilità per una varietà di travaglii industriali è di custruzzione.
5. U disignu di u gambu Weldon rende queste frese ad anelli cumpatibili cù e macchine di perforazione magnetiche, chì permettenu una perforazione efficiente è precisa in l'applicazioni di fabricazione di metalli è di custruzzione.
6. U disignu di a fresa à anelli richiede menu putenza chè i trapani elicoidali tradiziunali, riducendu cusì u cunsumu d'energia è u stress nantu à l'attrezzatura di perforazione.
7. I fresi ad anelli producenu fori puliti è senza bavature cù una distorsione minima di u materiale, risultendu in un pruduttu finitu di alta qualità è riducendu a necessità di operazioni di sbavatura supplementari.
8. E frese ad anelli TCT di 75 mm è 100 mm di prufundità di tagliu cù codoli Weldon sò adatte per una vasta gamma di applicazioni, cumprese a fabricazione di acciaio strutturale, a custruzzione di tubi, a trasfurmazione di metalli è i travaglii d'ingegneria generale.


DIAGRAMMA DI OPERAZIONE IN CAMPU
